| | |

Kajian Kepuasan Pelanggan

Laman Utama » Kajian Kepuasan Pelanggan

Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang disediakan di JAKOA. Sila bantu kami untuk meningkatkan mutu perkhidmatan dengan melengkapkan soal selidik ini.


LelakiPerempuan


20 – 35 tahun36 – 45 tahun46 – 59 tahun60 tahun ke atas


Kakitangan JAKOAKakitangan KementerianSyarikat Swasta / PembekalPertubuhan Bukan KerajaanOrang PerseoranganLain-lain (Sila Nyatakan)


1 – 3 kali4 – 6 kaliMelebihi 10 kali


Pejabat Ketua PengarahPejabat TKP (P)Pejabat TKP(M)Unit Perhubungan Awam Unit IntegritiBahagian Khidmat PengurusanSeksyen PentadbiranUnit AsetSeksyen Pengurusan Sumber ManusiaUnit Peperiksaan & LatihanUnit Perkhidmatan & Kemajuan KerjayaUnit PerjawatanUnit HRMISSeksyen KewanganSeksyenTeknologi MaklumatBahagian Pembangunan SosioekonomiUnit Khidmat Teknikal (Bahagian Pembangunan Sosioekonomi)Bahagian Pembangunan Modal Insan & Kebajikan Orang AsliPusat LatihanJAKOA Negeri


Maklumat umum jabatanPerkhidmatan JAKOAKekosongan jawatanProgram / latihanLain-lain (Sila Nyatakan)


YaTidak


YaTidak


YaTidak


YaTidak


(*) mandatori

Kemaskini Terakhir :

Skip to content